Cp, cp, cp!

Just nu har min dator valt att vara cp. Eller den har varit det den senaste timmen. Bara hakat sig och grejat och inte alls gjort som jag har velat. Blir galen på skiten! Jag fastnade för ett spel som jag har spelat en stor del av dagen men nu kommer jag inte längre för att datorn gärna vill vara seg och cepa. JÄVLA SKIT! Så jag tänkte att jag kunde leverera ett inlägg här så länge. Det vore rena miraklet om jag kunde publicera detta utan några komplikationer.

Datorn behöver kanske vila. Men jag menar, den har varit med förr. Kanske var detta spelet för avancerat för fittdatorn att hantera. Hmm! Frustrerande. Spelet var iaf roligt. Man jobbar hos en som just har startat ett spa där det finns olika stationer, klippning för hår och skägg, pool, håransning på diverse delar av kroppen, vaxning, manikyr, pedikyr, massage och olika sånt.

Så får man massvis med kunder och ska ta hand om dom på bästa sätt. Det liknar the sims lite för man måste kolla deras Må-bra-status. Och hålla den på god nivå. Man får ta hand om en brud som  ska göra sig fin för bröllop och kändisar som man måste prioritera före alla andra. Sen så får man ju pengar och kan köpa olika grejer till salongen och anställa fler till varje station så att det går smidigare. Man kan göra reklam för sin salong med mera.

Kanske låter som värsta töntspelet, kanske det är också. Men himla roligt. Ni hittar det HÄR. Och sedan är det Sara’s spa ni ska klicka på. Det var min syster som tipsade mig om sidan. Brukar ju annars bara spela på Zylom men nu har jag allt en till sida att vandalisera haha.

Nu är jag lite mindre frustrerad och arg över datorn. Kanske bara har överarbetat den idag. Glömde nästan å laga mat för jag var så fast i spelet. Snacka om att tiden bara rinner iväg när man har roligt men ätit det har jag gjort och kollat på Halv åtta hos mig! Så lite annat än spela har jag gjort.

Idag när jag skulle ut och gå en liten längre runda så kände jag nästan direkt när jag börjat gå att det började krampa i vaderna. Vet inte vad det var som var på gång. Men jag trotsade mig själv för jag ville ju ut och gå men det gjorde bara så jävla ont. Och jag försökte och försökte. Tog en kortare runda. Fattar inte varför det gjorde så ont. Jag har uteslutit att det var mjölksyra för så jävla dåliga muskler i vaderna har jag inte haha.

Det gjorde mindre ont när jag gick sakta. Men va fan är det för en promenad om man måste gå i snigelfart! Fatta alltså inte vad det va med mig och mina vader. Blev arg på det också. Så det som till en början idag skulle vara en bra dag blev bara en dag i frustration! Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag tänkte att jag skulle  varva ner men det kan jag inte. Tänkte pussla men finner ingen ro för att jag är så arg på datorn och att jag inte fick gå den rundan jag ville för mina vader.

Har nästan ont i skallen på allt energikrävande spelande, men jag har väl mig själv att skylla. Har inte varit så social idag heller. Min polare Belinda ringde och frågade om hon kunde komma över. Men vet ni va…? Jag sa att jag var för arg för det. Hon bara skrattade och trodde jag skämtade men sen när hon hörde min reaktion så förstod hon nog att det var så. Jag sa att hon gärna får komma imorron. Jag är rätt pantad va? Jag var ju bara så arg haha.

Bäst att man håller sig borta. Innan jag gick ut idag så såg jag ett märke i min dörr. Vet inte om det varit där innan eller om det är nytt och har kommit i helgen då jag inte var hemma. Det ser ut som om att någon har sparkat på utsidan av dörren för det är en liten buckla inåt och dörrens insida har en liten  spricka. Vet inte vad som har hänt. Har lagt märke till det nu och tycker det är konstigt att jag inte gjort det innan om det är så att det är ett äldre märke. Aja.

Nu ska jag se vad jag kan göra! Inte fan kan jag ta mig ett bad heller, så illa är det! Jävla dag helt enkelt! Hoppas jag kan sova inatt bara….

One thought on “Cp, cp, cp!

Tack för att du har något att säga!

