Utmaning!! :D

Kom på nu att jag blev utmanad för ett litet tag sedan och det är en utmaning jag med glädje delar med mig av 😉

Man ska ta det fjärde kortet i den fjärde mappen och lägga ut på bloggen. Sen får man, om man vill, förklara kortet (om det är allt för konstigt haha).
Så här blev mitt kort (än så länge ovetande om vilket det är då jag kommer att märka det när jag ska lägga ut det här)…
p8090079

Haha. Jag  antar att jag bjuder på den! Ett kort på mig och Kristoffer när vi var på Mallis i september förra året… 😀

Jag utmanar:
Stoffern
Bigcitycat
Livsglimtar
Oledal
Emma

Jag blev utmanad av underbara loveorhate!
Om ni inte läst mitt förra inlägg, gör det!

Tack för att du har något att säga!

