Måndag igen!

Nu är jag hemma i Gävle igen efter visiten hos Kristoffer över helgen. Om du frågar mig hade jag gärna stannat ett par dagar extra haha. Jag har kommit rätt långt på Mario Galaxy. Och mer ska det bli, vänta ni bara haha. Man har blivit bra arg över att de inte går som man vill å man dör och dör och livet blir mindre och mindre haha. Men tur att man kan få extraliv. Skulle man behöva i verkligheten med. Ett nytt liv att starta om på.

Fast det sägs ju att de som vill leva om sina liv inte har levt sitt liv till fullo. Så det är väl inte direkt ett bra tecken då 😉 haha. Jag tycker inte att jag har kunnat leva mitt liv annorlunda. Jag har gjort vissa val som verkligen ha påverkat mitt framtida liv men jag ångrar inget av dom. För gör jag det, ångrar jag också det som hände istället. Och så ligger det ju inte riktigt till.

Jag är nöjd. Om jag får fortsätta som jag gör nu så kommer jag att ha en glad inställning till livet resterande av min tid på detta jordliga liv. Ett steg till i rätt riktning skulle göra mig ännu gladare. Det är dit jag är på väg. Mitt mål. Så en vacker dag står jag där och ser framtiden i ett nytt ljus. Jag längtar dit.

Emma kommer till mig den 26 feb. Det är en torsdag. Och så stannar hon till Söndag. Men det har jag säkert redan nämnt. Men jag tänkte upprepa mig för de som inte vet haha. Vi ska nog bowla och lite så. Gå ut å ta en biira och se om det är något drag i Gävle men eftersom att det är helgen efter löning så borde det vara det. Och generösa killar som kan bjuuda på drinkar haha! Även om de inte får något annat än ett vänligt bemötande!

En del som bjuder på drinkar förväntar sig ett ligg. En del inte utan bara för att ha trevligt. Och det är det sistnämna jag isf är FÖR om man säger så. Jag är ju en lyckans ost och har ett stadigt förhållande. Emma kan däremot få sig ett stick i pälsen av nån söting hahaha! 😉 Nee, så ska man inte tänka. Men egentligen, kroglivet är en enda stor köttmarknad. Vi får se.

Jag ska nog dessutom åka ner i slutet av Mars till Kalmar och kolla läget lite. Emma har en så kallad inflyttningsfest med temat VIP 😀 och Malin fyller år där i slutet av månaden. Det gör Kristoffer med iofs 😉 Men aa. Sen har Isac och Leo också fyllt år den månaden så det är en del som blir äldre haha.
Få se vad ekonomin tillåter. Annars så kan ni ju vara vänliga å skänka 500 spänn till mig?? haha. En insamling till Turez? 😉

Jag och Kristoffer tittade föresten på Patrik 1,5 i helgen. Den var i grund och botten väldigt bra och speglade en verklighet för två homosexuella killar. Det är nog många som lever så som dom. Den var lite långtråkig emellanåt men helt klart värd att se så om ni inte har sett den så gör det 😀
Mysig liksom! Betydelsefull. Kanske inte lika bra som The notebook 😉

Nu ska jag se vad jag ska göra med kvällen. Ska titta på lite tv ikväll men innan dess måste jag finna något här hemma som är ätbart. Ska inte vara allt för svårt 😉
Så skriivs senare.. Ni kan ju titta på denna videon så länge.. Tycker den är så fin med alla färger. Dessutom är låten roolig 😀


Skrivs mer senare gott folk!

3 thoughts on “Måndag igen!

  1. Patrik 1.5 var nog inte som man tänkte sig iaf 🙂 Men den var väl okej iaf 😛 Den hade en bra handling och mening så att säga, om adoption, homosexualitet osv 😛 Plus så kom du en bit i Mario Galaxy i helgen 😀

Tack för att du har något att säga!

