Hoos baby!

Har inte bloggat på hela dagen 😉 Är nu hos Kristoffer i alla fall och jag gick ifrån mig till stan. Jag är så duktig haha. Ha lirat Mario Galaxy hela dagen så nu är jag trött i skallen. Märks att det bara blir svårare och svårare banor, näst intill omöjliga men jag är envis som en åsna. Och Kristoffer har lirat sitt WoW 😉 Men det gör inget då jag har nördat mig med Mario haha. Körde lite Mario kart nu med och jag vann såklart haha. Imorron ska vi nog inte spela så mycket utan bara mysa skulle jag tro 🙂

Hade så ont i magen förut och då fick röven ta skit för det haha. Om ni fattar, ta skit hahaha. Men nu är allt lugnt igen. Den ville väl bara rensa systemet lite. Alltid skönt haha. Även om det gjorde lite ont i magen när knipet var som värst men nu kan jag nog dansa salsa igen haha. Såg på aftonbladet att Laila bagge hade visat arslet framför kameran. Snart avgörs det också. Har inte sett Let’s dance idag, spelat som sagt.

Nu när jag har börjat gå på olika gågator så ser man all hundskit i vägkanterna. Så jävla äckligt så att de finns inte. Längst hela gågatorna överallt. Vad tänker hundägarna med? Fan, även om det är snö ute så tar man ju upp skiten när hunden har gjort sina behov, eller? Har läst insändare om just det ämnet. En hundägare som sa att hunden kan ta upp efter sig själv, att det var ju inte han som hade bajsat.. IQbefriad? Jag tycker iaf att det är äckligt och inte alls trevligt å trampa i om man nu skulle råka göra det. De som göms i snö, kommer upp i tö. Kan man inte sköta arbetet med en hund så ska man inte ha hund. Att ta upp bajset efter sin(a) hund(ar) är självklart. Eller har jag fel?

Nu ska jag vara med Ville och Kristoffer, se vilka som åker ut ur Let’s Dance. Hoppas som vanligt på Elisabeth!
Later.

Ps: Inget dåligt (förutom magknipen) har hänt idag, trotts att det är fredagen den trettonde idag. Men än är det ett par timmar kvar av dygnet haha.

One thought on “Hoos baby!

  1. Vi plockar alltid upp efter våra hundar och det borde alla hundägare göra. Finns väl inget värre än att sätta foten i en sådan korv… Blä!

    Ha en fin alla hjärtans dag!

Tack för att du har något att säga!

