Längtar tills imorron!

Jag längtar enormt mycket till imorron! Då är jag tillbaks i Bollnäs och hos min älskling! Har saknat honom så mycket denna veckan. För det är så härligt å vara med honom. Men det har ni nog redan fattat att jag tycker. Han är bäst, ingen protest… Han är en liten spelnööörd men jag älskar honom ändå haha. Jag ska ju inte säga något nu när jag är fast i den världen jag med, fast med Mario Galaxy haha.

Men det tycker nog han bara om för då får han nörda sig vid datorn eller hjälpa mig! 😀 Kul är det iaf även om man kan bli bra förbannad när det inte går som man vill och man kämpar och kämpar.

Det är knutby på tv nu men jag orkar inte glo. Känns bara onödigt å glo på det. Har ju läst allt som kommer att visas i tidningarna hundra gånger om redan. Man kan inte bli mer förvånad än vad man först blev när man hörde om byn första gången. Så enkelt är det. Ägnar mig hellre åt att kolla på lyxfällan. Ett par som tagit smslån på smslån. Och det är sjuukt sicka skulder dom har.

Jag hade inte pallat av å veta det varje månad  när man betalar räkningar att man också har en jävla massa skulder. Så mycket att man knappt kan andas. Jag skulle iaf kvävas! Usch. Hoppas dom klarar sig ur det där för det tar verkligen livet av en.

Elisabeth vann Halv åtta hos mig. Willie verkar vara en mysig typ! Så härlig på nått vis. Dom får verkligen in karasmatiska karaktärer i det där programet. De bästa ur städerna i Sverige kan man lugnt säga hehe. Undra hur det kommer se ut nästa vecka. Har även varit Sveriges värsta bilförare och på visningen om nästa veckas program så kan man ju inte annat än å bara hålla andan så förjävligt det kommer gå.

Otroligt att dom ens har körkort. Men men, en del åker förbi. Vågar inte ens tänka på hur många dåliga bilförare det faktiskt finns. Jag ska iaf inte bli en av dom när jag fixat körkort. En vacker dag har jag ett körkort med och kör polisbil! Det ni! haha. Även om det inte är de roligaste att säga att man vill bli nu när det är så mycket polisskandaler i media. Det gör ju inte direkt så att poliser får mer respekt eller tycks mer om. Så jävla trist alltså! Att poliser tror att DOM får bete sig hur som helst!

Tralala, fredag imorron. Lalala! Jag och älskling!
Vi skrivs mer imorron. Nu ska jag gör något annat. Ska väl lägga mig tidigt idag för jag vill lägga mig och drömma. Så blir det fredag tidigare!
dsc06102
Det är alltid något som trycker på.
Som gör att jag alltid måste gå.
Det är något som du aldrig kommer förstå.

Skrev det igår när jag skulle sova! Om man läser mellan raderna så försår man. Och på tal om läsa mellan raderna så vet jag ju vad jag ska göööra! Men det blir imorron då.
Godnatt sockertoppar.

Tack för att du har något att säga!

