Fick en överraskning idaag!

Ärendet på stan och promenaden dit var smärtfri idag, nästintill perfekt. Jag gick inte fel heller, helt otroligt haha. Väl hemma så var det dags för att tvätta och så fick jag ett brev med posten där det stod att jag hade ett paket att hämta. ”Jaha” tänkte jag ”jag har ju inte beställt något”. Frågade Kristoffer om han hade något i kikaren men det  va inte han. Inte den här gången. 

Så när jag stoppat in tvätten så gick jag och hämtade ut mitt paket. Jag visste inte vem det var ifrån men jag hade mina misstankar. Så jag öppnade det. I den blå lådan (för gåvan kom ifrån sidan bluebox.se) låg det ett inslaget paket.
dsc06081
Ovanpå paketet ett kort.
dsc06082
I kortet så stog det så här;
När du dig ensam i lägenheten känner,
krama mig hårt och tänk på dina vänner.
Jag är en magisk kanin som håller din hand,
och visar dig vägen till kärlekens land.
E.

Och då var jag nästan säker på att E var för Emma! Hehe. Och det var det också. I paketet så var det en nallekanin!
dsc06083
😀 Så himla söt och gosig! Det stod att den är magisk men än har det inte skett några mirakel! Tack kära goa
Emma, tack tack! Jag blev iaf glad och det är väl det man ska bli 🙂 Hon har dessutom skrivit dikten själv.

Efter det så har jag ätit, bakat och diskat.. Innan dess var jag uppe i förrådet med tomma flyttlådor. Har plockat och donat lite här hemma och hängt upp tvätten och denna gången var det iaf ingen som satt där nere vid tvättstugan och väntade på mig haha.

Fredag imorron, underbara fredag! Fast det är ju fredagen den trettonde så den kanske inte blir så underbar! Men det tror jag nog. Ska åka till Kristoffer och vi ska gosa så klart och jag får äntligen spela Mario Galaxy haha. Sen imorron är det ju som sagt, som alla säkert vet, alla hjärtans dag. Jag och Kristoffer ska göra det bästa utav dagen 😀  

Om 45 minuter är det Halv åtta hos mig! Ska spela lite på zylom tills dess. Skrivs senare friends. OCH TACK IGEN EMMA!

2 thoughts on “Fick en överraskning idaag!

Tack för att du har något att säga!

