Fix och trix.

Godmorron! Nu börjar saker och ting ordna upp sig här. Med elhandel och elnätsleverantörer och imorron faller min slutgiltiga dom eller vad man ska kalla det. Har även fått tummen ur röven och fixat så att jag ska lämna nycklarna för den gamla lägenheten. Har inte gjort det än och det har förvisso varit rätt skönt att ha gott om tid på sig men den är nästan snart slut haha.

Men idag ska jag åka till skogen och lämna dom så har jag det gjort och aldrig att jag återvänder dit igen haha. Jag trivs så bra i min nya lya så att det finns inte. Här ska jag stanna länge. Tills Kristoffer säger att han vill bo med mig. Då kanske vi kollar på något nytt hahaha 😉 Men det lär ju inte hända på ungefär 10 år haha. Men man vet aldrig.

Jag ska dessutom gå till stan. Jag har ju sagt det till mig själv enda sedan jag flyttade hit att jag ska gå och inte åka buss men latmaja här har visst åkt buss men nu är det slut på det haha. Jag ska gå. Det är ca 4 km och det är ju verkligen ingenting. Jag ska bara äta frukost och göra mig iordning, sedan bär det av till skogen. Önska mig lycka till…

Min lilla älsklings Kristoffer har gjort om sin header på sin blogg och den blev så fin. Han är själv ganska nöjd med den och det har han all anledning att vara. Nästan avis, men bara nästan. Jag ändrade min igår jag med så jag har ju med förnyat mig 😉 Haha. Vad tycks?

Nu ska jag äta upp och göra mig i ordning. Nästan brådis men ändå inte haha. Skrivs senare. Det är för övrigt underbart väder idag med. SOOL men isande kallt.

Later.

Tack för att du har något att säga!

