En liten uppdatering. En större senare.

Jag skrev ett helt inlägg om hur tråkigt det är med standard svar på standard frågor. Frågorna i sig är inte tråkiga men alltid är det samma svar. Jag skrev rätt mycket om det men kom på sen att det få förbli tankar för jag tror ändå inte att jag direkt kan bli förstådd på det hela. Jag är bara trött på att få samma svar även om jag vet att det är ren lögn. Folk idag kan bara inte hålla sig till sanningen utan måste ljuga för en del  i sin omgivning att allt visst är bra.

Det är inte så att jag vill veta om folk mår dåligt istället för bra. Man kan bara säga att man haft bättre dagar så vet jag att allt inte är bra. Jag antar att jag stör mig på folk som alltid mår bra medan jag inte gör det haha. Sen att någon kan fråga mig vad jag gör nu förtiden även om jag vet att personen ifråga läser min blogg slaviskt och har stenkoll. Varför inte skriva ”jag läste på din blogg att…” Men aaa. Antar att svenskar är mer vana att följa olika mönster för att passa in än göra som man själv vill och känner är rätt. Eller vad fan är det jag babblar om egentligen? Antagligen för komplicerat att få ut i skrift. Så om ni inte förstod det som står här över så får jag hoppas att ni förstår resten här nedanför. Ska inte proppa er fulla på massa onödiga tankar ifrån mitt håll.

Ni ville säkert komma in och få ett färskt inlägg om min helg hos Kristoffer.
För er som undrar så var den underbar. Som alltid annars. Spelade Mario Galaxy rätt hårt och blev flera gånger hur arg som helst för att jag inte klarade att ta vissa banor men jag gav mig fan på att det skulle gå även om Marios liv gick ifrån 31 till 9 haha. SÅ SKULLE JAG BARA klara den där speciella banan. Det är bra att lägga ifrån sig det när man suttit för länge. Man fortsätter bara förlora annars. Efter en stund går det bevisligen bättre.

Längtar tills nästa helg då jag kan spela igen haha. 😀 Och efter Kristoffer såklart.. Han fick ju chansen att nörda sig han med. Han satt med mig å spelade ibland men ibland satt han med sitt CS och WoW haha.

Fick frukost på sängen idag. Vi käkade våfflor igår och fick smet över och det var det jag fick till frukost idag! 😀 Han är inte dålig min älskling. Om detta är standard för mig så kan ni ju tänka er hur alla hjärtans dag blir hahaha! 😉 Jag förväntar mig inget, bara Kristoffers närhet och att få spela Mario Galaxy så är jag lycklig haha.

Nu ska jag se vad det finns å äta. Skriver mer sen!
Later.

4 thoughts on “En liten uppdatering. En större senare.

Tack för att du har något att säga!

