Melodifestivaalen=booring

Resan till min käraste gick kanon igår. Dom har ju ändrat lite på x-trafik (gävleborgs tåg och buss-slogan). Man kan köpa värdekort på buss och tåg men man får mer för pengarna om man köper värdekort på de köpställen som finns.  Så fyller jag på med 200 kr så får jag 230 kr att åka för om jag köper de på köpställerna. Annars är det bara för 200. Dom höjer med typ 15 kr per hundring. Så jag körde kontant hit och sen ska jag köpa värdekort till resan hem så får jag mer att åka för. Det blir perfa.

Igår mitt i natten så gjorde vi milkshake. Det blev kanske lite mycket. Jag kollade på ett recept men tyckte det verkade för lite så jag öste på haha. Så vi tog ett var sitt glass, jag tog nog 2 och sen så gjorde vi glass av resten. La in i sådana där man kan göra egen isglass av. Provsmakade idag och det blev gott så klart! 🙂 Snart är tvätten klar också. Som ni säkert vet så tvättar jag hos Kristoffer denna gången istället för hemma efter incidenten i tvättstugan! Men innan dess ska väl Kristoffer diska. Fast jag kan ju hämta tvätten själv. Det är ju inte jag som bor här så det gör ju inget om nån granne här stör sig på att jag existerar. Fast jag är ju här i området rätt så ofta. Jag får helt enkelt försöka göra mig så osynlig som möjligt 😉

Ikväll är det melodifestivalen men vi ska nog inte titta. Man kan väl titta på själva finalen men det är ju en sån lång väg dit och då hinner det lätt bli trist innan finalen kommer och då kanske man ger upp den så det är väl bättre att titta på den en alla förprogram.  Får väl se vad det tittas på istället. Nån film kanske. Eller så spelar vi Nintendo Wii istället. Lite roligare och mer underhållning i det. Kan man ju lugnt säga.

Idag var jag förövrigt sne på Kristoffer och det känns konstigt å skriva något dåligt om oss när det verkligen inte är så. Kanske därför som jag ställer till med dramatik för att det går för enkelt. Haha. Fast aa, jag överreagerade väl och jag har inte sagt till Kristoffer varför jag var sne så det tänker jag inte göra för er heller. Det är bara så löjligt ändå haha. Ibland blir man bara sur och jag är sådan att jag behöver lämnas ifred en stund då för att inte göra något förhastat och dumt och det funkar alltid för sen kan jag inte vara utan Kristoffers kramar längre 😉 Haha. Händer ju vääldigt sällan och typ aldrig! Jag antar att det är så kärlek är! Vi är bäst!

Nu ska jag till tvättstugan. Kanske skrivs senare annars imorron.. Haare gött alla schlagerdivor!
Later.

One thought on “Melodifestivaalen=booring

Tack för att du har något att säga!

