The day och min kärlek.

Igår gjorde jag en lista över vad jag skulle göra idag och än så länge så går det bra med avbockningen och jag är nog nöjd med dagen även om jag allra helst hade viljat ligga bredvid Kristoffer i hans säng och kollat på film hela dagen. Vi är ganska bra på det. Men det blir helt enkelt imorron och jag längtar tills imorron. Få pussas och kramas med min älskling igen. Visst vi sågs i måndags men det var ju inte i en dirket avslappnad miljö. Jag vet att jag kommer klara nästa vecka bättre än denna. Jag behöver bara vara med Kristoffer och ladda mina batterier så är det full fart sen.Kristoffer och kika lite? Be honom skriva om sin kärlek till mig. Det är ju faktiskt alla hjärtans dag snart haha. Och dessutom så fyller Sara Viklund år då! Ni kan ju läsa hennes blogg också vettja!

Ikväll är det Sveriges värsta bilförare igen. Började förra veckan och det är fan inte klokt så dåliga bilförare det finns runt om i Sverige och flera tusen till finns det säkert och det gör en verkligen rädd att vara ute i trafiken. Kanske jag skulle stannat i skogen trots allt? Ne, jag tror inte det! Haha. Jag trivs så bra här i min lägenhet. Så fort jag har satt min prägel här (tapetserat om) så kommer jag aldrig vilja lämna lägenheten haha.

Kollade lite på blocket igår över soffbord. Det fanns en del men inte riktigt vad jag söker. Så kanske att det blir de jag har tittat ut på IKEA. Jag hade bara tänkt hitta mig något begagnat. Jag tycker om sånt. Det finns en historia bakom den. Jag har ju presentkort på IKEA det gäller bara att åka dit å handla. Ska väl åka ut och kolla lite någon dag och höra med dom om man kan handla med presentkort och beställa hemkörning samtidigt. Eller om man måste betala allt på vanligt bankkort liksom. Jag vet iaf att man måste ha visakort eller mastercard för att få hemkörning. Jag har meastro. Det finns ju en annan lösning också, att hyra ett släp.

Måste bara hitta nån som tycker om IKEA och gärna hjälper mig! Har hört mig för bland lite polare. En del har med tänkt handla men ska spara ihop lite stålar till det dom vill ha innan dom ska dit. Man kan ju ta det samtidigt då men jag orkar inte vänta. Jag sitter ju här med mitt presentkort och vill handla NU NU NU haha. Ska iaf höra med IKEA så att man vet. Hemkörning är ju isf väl värt the money!

Idag käkade jag potatisgratäng och fläskfilé. Underbart gott och jag fick 3 matlådor att frysa ner också så då har man till framtida måltider! Jag skulle kunna äta det en hel vecka utan att riktigt tröttna! Det är så himla gott. Men inte direkt lika gott som pommes, korv och beasås. Det slår allt skulle jag vilja säga….

GUD alltså vad jag längtar tills imorron. Få kramas med Kristoffer, så underbart! OM han ändå kunde skriva massa fina saker om mig i sin blogg ( eller det gör han väl, men inte så som jag direkt). Jag har sagt det till honom men han säger att det är bara tjejer som gör sånt. HAHA. Tycker inte tjejer att det är attraktivt med en kille som vågar visa känslor? Kanske inte för mkt, som tex lipa varje gång han ser en romantisk film eller något sådant. Det är väl upp till honom. Jag vet ju att han älskar mig liksom. Haha.

Vi har det så bra ihop han och jag (som tex en sån här sak hade han ju kunnat skriva). För vi har varit ihop så länge och det känns fortfarande som om att vi är nykära fast på en djupare nivå och jag hoppas att vi alltid ska känna lycka när vi är med varandra. Det är iaf vad jag känner när han är precis bredvid mig. Jag vet att det inte finns någon som jag går ihop med så bra som jag gör med Kristoffer. Vi tycker väl inte alltid lika, men det måste man inte. Det enda man måste är att kunna respektera varandras åsikter. Därför funkar det så bra. Men vi har annars lika värderingar om saker och ting.

Han får mig att skratta vilket jag tycker är viktigt. Jag har en rätt konstig humor också så det är ju en bonus om man kan få mig att skratta. Enligt mig är jag den roligaste som finns, nästan, för jag skrattar ofta åt mig själv och mina egna skämt. Jag har bra självironi också. Jag hoppas att alla kommer träffa den där personen som är lite extra och som det verkligen känns bra med i all evighet.

Det är en sådan härlig känsla att ha någon där. Någon man alltid kan ringa, krama och pussa. Vara nära, dela med sig av sitt liv och sitt hjärta, hitta på saker med. För att ha en pojkvän att dela livet med är inte samma sak som att ha en nära vän livet ut. Även om jag vet att pojkar kommer och går men en vän består. Jag har sett goda vänner försvinna också, så jag förstår mig inte på det där resonemanget om att goda vänner skulle bestå. För mig kommer Kristoffer alltid vara den som räddade mig ur mörkret.

Fick mig att se lite ljusare på tillvaron och än har det inte svartnat för mina ögon igen. Min kärlek till Kristoffer gör så att det inte går och att han visar sin kärlek gentemot mig. Jag skulle kunna skriva hur långa inlägg som helst om min älskade och vårt förhållande. Jag har ägnat säkert flera hundra inlägg åt det redan. Men jag kan bara inte få in det i min hjärna att jag får ha det så bra, ha en sådan lyx att ha någon att dela livet med. Jag längtar tills våra liv flyter samman och att få spendera varje natt för resten av mitt liv med honom!

Nu har detta inlägg redan blivit för långt för att orka läsa allt enda ner hit. Ni kan väl gå in till

Skrivs nog senare igen.
Later.

Tack för att du har något att säga!

