Filip i Halv åtta hos mig, TÖNT!

Precis kollat klart på Halv åtta hos mig. Finalen för den här veckan och jag hade verkligen velat att Filip inte skulle vinna. Han hade ju inte direkt nån rolig meny och dessutom är han den drygaste och mest narcissistiska människa jag har sett. Egotrippad till max. Tur va det väl att Artie (stavning) delade första platsen med honom så att han inte tror att han är heelt jävla bäst.

I varje hem som han kom till så var det ena med det andra rena rama katastrofen. Alla färger och former gjorde tydligen honom spyfärdig. Det kan jag tänka mig att dom gjorde. Det blir väl så när man själv bor i en lägenhet där precis allt är vitt, vitt, vitt och åter vitt. Så jävla tråkigt. Lika tråkig som han. Jag brukar inte tycka illa om jurister men att han var jurist och dessutom stockholmare gjorde hela hans image mer drygare.

Det var som om att man fick det bekräftat att stockholmare är dryga och självupptagna och allt är JAG, JAG, JAG. Jag känner massa stockholmare och vet att jag verkligen inte ska dra alla över en och samma kamm men det är ju sådana som han som gör att bilden av huvudstadsmänniskor inte är några man direkt vill hänga med. Jag vill inte verka hotfull men han är en sådan jag nog skulle ge stryk om jag var på lyset och träffade på honom och han visade samma attityd som i tv.

Eller bara säga till honom vad jag tyckte om hans beteende. Visst han får ju tycka som han vill men måste han vara en sån jävla översittare? Kanske kan det vara så att tvn vinklade honom fel men jag tror inte det. För hur kan man ta fel på J”AG KOMMER VINNA DET här, dom andra har inte en chans”.. Eller ”Guld i maten, ja visst. Men det var för vardagligt”. Jaa, för det äter man säkert varje dag. Tror inte direkt att han gjort det förut. Han vill bara verka märkvärdig.

Ogillar verkligen sådana där personer STARKT! Nu är det Sveriges värsta bilförare och det ska jag försöka konsentrera mig på nu än den där jävla översittaren Filip! Om någon känner honom och läser det här, ni är säkert likadana. Vill inte vara elak, säger bara vad jag tycker! Haha. Och jag är inte rädd för att säga det IN HIS FACE!

Later.

Tack för att du har något att säga!

