Då va det tisdag!

Nu sitter jag här nyduschad och fräsch och egentligen vill jag bara stanna hemma och fixa å dona hela dan men jag måste tillbax till Bergby. Har inte lämnat nycklarna än. Och dessutom, kom jag på igår, att jag har grejer i en utav garderoberna i den gamla lägenheten. Längst upp i ett fack. Så de måste jag hämta innan jag lämnar nycklen. Idag är sista dagen med busskort också så det är bäst att man passar på.

Ska ringa fastighetsskötaren för den gamla lägenheterna och fråga om jag kan lämna nyckeln idag. Annars får vi väl se när han kan. Inte hela världen å betala typ 30 spänn sen åker man ju på samma biljett hem.. Om ingen är sugen på å köra? Haha. Ska få det gjort idag hade jag tänkt.

Ska bara hitta något att ha på mig, har ju rätt mkt smutstvätt som ska bli rent ikväll! Något hittar jag väl alltid. Har satt upp köksgardiner idag. Ett par som jag tror jag fått utav farmor och dom passade perfekt till mitt kök och dess färger så nu är det hemtrevligt där inne.

Nu när jag provade min nya dusch/badkar så märkte jag att jag måste skaffa ett nytt munstycke för duschen för denna var ju lite knasig och allt bara skvätter och jag vet inte vad haha. Så det ska jag skaffa och ett duschdrapperi för här blir ju hela golvet nedskvätt. Fast jag tror att om jag bara byter munstycke så kommer det inte skvätta lika mycket.. För denna var verkligen konstig. Men den funkar väl tills jag fixat en ny.

Sen måste jag skaffa mig lite verktyg så att jag kan göra köksbordet stadigare! Haha. Det är lite rangligt nu. Men Frida gjorde det bästa utav det och jag har till och med kunnat käka frukost vid bordet men jag kan ju inte rekomendera sex på det direkt. Då brakar det nog! Haha. Men det lär jag ju inte ha ändå. För  MR EKLUND vill ju bara vara hemma med katten hahaaha 😉 skoja! Mysigast hos honom. Fast kanske inte nu när jag har nytt crib 🙂

Jag längtar iaf till helgen då jag ska åka till Kristoffer och gosa. För nu har det varit fullt ös i några dagar. Fast jag kommer ju hinna varva ner innan det är helg men det är alltid så skönt å slappa med Kristoffer. Spela lite Spiderman och fia med knuff 😉 Bara för att min pojkvän är bäääst ❤

Nu ska jag se vad för klädsel som passar dagen, föna håret, sminka mig och pyssla lite innan jag drar iväg till stan å norrsundet. Men innan dess måste jag ju höra mig för.

Skrivs senare sötnosar!
Later.

One thought on “Då va det tisdag!

Tack för att du har något att säga!

