Tips på avfrostning?

Nu är det alldeles strax dags för mig att åka till den nya lägenheten igen. Ska lämna alla matvaror och tro det eller ej men jag tar bussen men min stora väska full med frysvaror. Har ju ingen bil liksom! Haha. Får bara hoppas att bussen är någelunda tom på människor men det tvivlar jag på nu när det är lördag och denna bussen är den enda rimliga å ta.

Väskan väger bly så jag hoppas att jag ska klara mig på å av bussen. Det är en väska med hjul (tack gode gud) så det svåra kommer vara att lyfta av och på och ett dilemma som jag har är om jag ska sätta mig där vid där barnvagnarna brukar vara men jag misstänker att det kommer komma på en barnvagn om det inte är så att platsen redan är upptagen. För det är typ denna bussen som alla vill ta just idag då det är glest med bussar.

Undra hur jag tänkte där, egentligen inte alls. Trodde bara inte att väskan skulle bli så tung, men nu är den det. Jag kan bara be er önska mig lycka till haha. Få se hur det här slutar. Tur att det är hiss i den nya lyan, här ere det inte så jag får bara ner denna tunga väskan hela vägen ner, 5 trappor! Men jag är en stark tjej, detta klarar jag!! OM INTE väskan går sönder haha. Kan man ju tro att jag varit å snattat på närmsta snabbköp haha.

Är hemma runt tre igen om inget annat händer, nu är klockan tio i elva. Blir några timmar i den nya lägenheten. Bussarna ut till skogen går ju så himla bra idag haha. Dom brukar inte gå så bra annars så lördagar är en katastrof haha! Men snart bor inte jag här ute längre och kan ta bussen precis närsom eller gå! Helt enkelt, asbra! Nu måste jag avrunda!

Skrivs senare ikväll, efter ännu mer packning. Och snälla ni, tips om hur man lättast frostar av en frys?
Later.

Tack för att du har något att säga!

