Frysen snart tom på is/Körslaget.

Jag röstade en gång vardera på körerna idag. En gång på Erik (som vanligt) och en gång på Hanna. Röstade på Hanna för att deras kör lät precis som orginalet på den där operasången de sjöng. Jag stod å diskade och tittade ut, och så va det team Hanna. Jag trodde dom körde orginallåten men det var dom som sjöng den så då var jag tvungen å rösta! Annars har dom inte gjort så bra ifrån sig, vad jag tycker iaf.

Bollnäs kommun får nu sina pengar som Hanna med kör har kämpat ihop! Ikväll är det fest i hela Bollnäs säkert, förutom hemma hos Kristoffer. Han spelar väl WoW haha. Fast det kanske är och fira på Kristoffervis 😉 Jag saknar honom iaf! Så ensamt å sova nu om nätterna. Fast vi var ju typ 6 dagar i rad. Jag skulle nog kunna ha det så varje dag haha. Men nu har jag varit hemma sedan i torsdags. Vi ses ju på måndag när han kommer å hjälper mig med flytten 😀 Snäll som han är.

Får se va det blir av nästa helg. Om det blir å åka till Kristoffer, få se vad mannen i mitt liv vill haha. Inte mig emot om han vill vara lite själv. För då kan jag umgås med min nya lägenhet haha. Fast om han vill vara med mig så blir det nog så. Om ingen annan kommer med något förslag 😉

Hela denna veckan som kommer, eller iaf de första dagarna av min vistelse där, så kommer jag packa upp och fixa iordning. Har en del grejer som måste köpar på IKEA innan det kan bli riktigt hemtrevligt. Eller egentligen inte bara på IKEA. Men det här ska vi fixa. Det löser sig alltid ska ni veta. I alla fall när man är två. Jag och Kristoffer brukar iaf fixa det mesta!Kristoffer tyckte att jag skulle unna mig det så jag gjorde det! Och nu är jag visst törstig känner jag, när jag tänker på pizza hehe.

Dropp, dropp, dropp låter det ifrån frysen! Kyl å frys har varit av i några timmar nu och det börjar ta sig. Mycket vatten som ryms i en frys haha. Har torkat och gjort fint inne i kylen iaf så den är tom och fin! Den som flyttar in här någon gång kommer säkert tycka att jag ansträngt mig haha. Just nu är det ingen som står på kö för den, den ligger ju i skogen. Blir nog mer tryck på den i Sätra när jag flyttar därifrån 😉 Och det vore ju inte så kul å behöva visa lägenheten nu, när man flyttar haha. Lär inte hända.

Den hade stått tom i typ 3 månader innan jag flyttade in här. Så den lär stå tom ett tag till. Undra vem som får den här sen och undra om grannen kommer å knacka på å vilja klaga när jag inte bor här. Stackars människa som flyttar hit sen och får den där gubben på sig haha. Kanske ska skriva en hemlig lapp här någonstans som dom inte ser när dom ska inspektera lägenheten 🙂 haha. Ne, skämt och sido (kan ju finnas någon på gavlegårdarna som läser min blogg haha).

Efter att kyl å frys är klart så är jag klar för idag med att packa och stå i. Resten görs imorron, eller det mesta iaf. Ska bli så skönt att kunna slappna av på riktigt. Bara invänta måndagen och flytt dagen när man är klar imorron! Idag käkade jag inte pasta som jag hade tänkt mig först. Det blev en sista pizza på den lokala pizzerian här! Kan man väl vara värd?

Loveorhate skrev en utmaning i sin blogg och utmanade alla som inte gjort den och jag har inte det så jag tänkte att jag kunde nog allt göra det så här kommer den.

Utmaning!
Regler: Bloggaren skriver ner 8 fakta eller (o)vanor man har….. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg och uppger 8 fakta/(o)vanor den i sin tur har. I slutet av inlägget länkar man så vidare till minst 4 personer som man utmanar.

1.  Litar inte på människor.

2.  När jag är ute och går tror jag att vem som helst ska hoppa på mig.. Slå mig och misshandla mig (rädd för människor haha).

3. Äter för mycket godsaker när jag är med Kristoffer.

4. Tycker det är härligt att ha mens ( känner mig kvinnlig).

5. Tycker att aspackade (stupfulla)  människor är äckligt.

6. Tycker inte om ”pytt i panna”. Kallar det för slickad stekpanna för det är precis så det smakar.

7. Har aldrig använt en dildo!

JAG utmanar: Kristoffer, Soetics, Emma M, Emma O.

Haha, där har ni lite fakta och en och annan ovana!! Känn på den. Och ja, det var de första 7 som poppade upp ur min skalle. Sen, om svaren är läsvänliga, det är en annan femma. Intresseklubben har antecknat förbrillt antar jag? 😉

Nu ska jag gå å kolla hur det står till med frysen. Vi skrivs igen imorron. Jag är så trött så jag ska väl snart sova, när frysen är klar Dvs om nån timme. Godnatt på er sötungar!
Later.

2 thoughts on “Frysen snart tom på is/Körslaget.

  1. Ja vilka jävla nissar vettu! Orkar inge mer. Nu ska jag bara försöka ignorera detta! Va fan har du aldrig använt en dildo 😉 Nej förstås, du har ju kille! 😉

Tack för att du har något att säga!

