Home soon

Sitter hemma hos Kristoffer fortfarande men idag är det som sagt hemfärd. Hem och packa vidare och när jag kommer innanför dörren kommer jag säkert förvånas över alla flyttlådor och alla saker precis som i tisdags när jag var hemma en runda. Det där stökiga kan jag bara inte vänja mig vid och det kommer gå fort för mig att komma i ordning i den nya lägenheten då jag ogillar oreda! Men det är ju lite roligare att plocka upp än plocka ner sina saker. Sätta dom på ett nytt ställe, en ny inredning. Härligt!

Jag ska inte låta mig förslappas nu dessa sista dagarna i den gamla lägenheten, det är nu mina krafter behövs för att hinna packa ner allt och sen städa och ha mig men jag är ju en mästare på att städa så det ska inte vara några problem. Jag ska inte glömma något i lägenheten som den som bodde i min gamla gjorde då jag flyttade in. Hittade både det ena och det andra och det bevisar ju hur dåliga fastighetsskötarna är på att kolla hur noggrann städningen varit. För jag hittade raklödder i badrumsskåpet, grytlappar och en stavmixer i en kökslåda och lite annat så. Men jag ska allt vara noga och inte lämna det som när jag kom, utan den ska vara finare!

Min lilla älsklings Kristoffer har skaffat sig en blogg nu minsann så han blir ett nytt Guldkorn här till höger 😉 Så ni kan ju besöka honom om ni har lust. Bäst för honom att han kör med en uppdatering varje dag 😉 Om han inte har något å skriva om kan han ju skriva om mig, eller hur? Det vill ju NI läsa om… Hahaha..

Jag ger er en uppdatering senare ikväll. För nu ska jag samla ihop mina saker som jag har här. Inte för att det är avfärd än på en timme men det gäller att vara redo i tid vet ni!
Ha en bra dag…
Later.

Tack för att du har något att säga!

