Intervju, shopping och nytt guldkorn!

Då ska man på en arbetsintervju imorron. Hejja mig. Men jag kan inte riktigt minnas till vad eller om det är så att de bara ropar in mig för att jag är reggad på Uniflex.se. Det är ju bemanningsföretag. Vi får se vart det bär av imorron. Är fortfarande hos Kristoffer. Han skulle till sjukhuset idag så då hängde jag med. Sen åkte vi å handlade. Jag köpte gympaskor så att jag kan börja röra på döfläsket… Fy satan! Men nu har jag hittat ett par som jag hoppas ska hålla iaf och så hoppas jag givetvis på jobb SÅKLART! Allt kanske vänder nu när jag ska flytta till stan? Jag hoppas det iaf… Jag hoppas och jag hoppas men det är väl det enda man kan göra nu för tiden.

Imorron åker jag härifrån tidigt. Hon som ringde sa att det var bra om jag kunde ha med mig betyg och sånt så det får jag fixa. Åka hem en stund och vända. Kan jag göra ärenden på stan samtidigt. Sen bär det kanske av till Kristoffer igen för det är bandy på onsdag men jag funderar på om jag verkligen borde unna mig det. Jag måste ju packa. Isf kommer jag hem på torsdag igen och få packa och stå i dagarna i ända fram till söndag. Det är ju också ett alternativ 😉 Det kommer hur som helst att bli bra. Flytta kommer jag göra och jag måste lösa det där med IKEA. Annars kommer min lägenhet att se så tom ut. Ska ju köpa en ny soffa, soffbord och sånt där. Jag får ha min gamla soffa så länge. Måste köpa nytt, mindre köksbord osv. Mycket som ska ordnas. Men det kommer med tiden! Huvudsaken är att jag får min nyya lägenhet.

Kristoffer fixar med å göra lite mat nu. Lite rester. Köttfärsrester som han ska göra något av. Nån med köttfärsliknande grej än bara köttfärs och så pasta. Så det blir snabbt och gott minsann. Vi äter alltid gott. Men har kommit på oss själva med att se hur onyttigt vi äter när jag är här så vi ska ändra lite matvanor och godsaksvanor har vi bestämt. Så vi får se hur vi lyckas med det. Jag ska iaf lyckas! Jag ska vara nööjd med mig själv och min livsstil helst innan sommaren men iaf efter! Det ska jag kämpa för och lycka till Turez ska ni säga då! Hehe.

Min lillebror har skaffat en blogg ( <— NYTT GULDKORN!!!)så jag tänker vara lite snäll och göra reklam för honom så ni kan ju iaf kolla in snyggingen. Han har precis fixat den så ni får ha tålamod med hur den kan tänkas se ut. Under ombyggnad haha. Det är iaf vad jag har fått sagt till mig 😉
Skrivs senare eller imorron people 😉
Later.

Tack för att du har något att säga!

