Söndagsstädning.

Mätt och glad sitter jag här nu. Vid Kristoffers enorma skärm. Idag har vi städat här och JAG har lagat maten. Korv och stroganoff, turez specialare haha. Ska duscha och klippa mina naglar sedan också för de som är inresserade. Vi har varit flitiga här i stugan vill jag lova. Renare än någonsin känns det som men det är säkerligen inte sant 😉 Ikväll blir det att slappa minsann. Det är vi värda och jag ska allt spöa Kristoffer i Nintendo wii. Vann i Fia med knuff igår. Jag har återtagit tronen och vinner jämt, så som det ska vara.

Det är dessutom Trollkarlrens hemligheter ikväll… Det är rätt kul å titta på. Avslöja små och stora trick. Men inte vill han visa sitt face när han avslöja alla trick men det är väl förståligt. Hans karriär skulle ju vara så gott som över och andra magiker skulle bli förbannade haha.. Så han får väl vara lite anonym då. Sen tror jag det är Pamela Andersons serie ikväll med. Man kan säga vad man vill om Pamela Anderson och jag vet inte vad jag ska säga om den. Jag kollar bara för att och ibland säger hon ju ett par smarta saker haha.

Blir nog hemresa imorron. Packa lite och göra lite ärenden i Gävle tror jag. Flyttning om 7 dagar.. Nu ska jag gå tillbaks å softa med Kristoffer.. Skulle bara leverera ett litet inlägg för er att läsa så att ni inte blir så ledsna haha 😉 Ha en bra sööndag!
Later.

One thought on “Söndagsstädning.

Tack för att du har något att säga!

