Min vackra kärlek.

Om jag någon gång inte skulle le när ett klumpigt litet barn trillar på rumpan…
Om jag någon gång inte skulle le åt minnen i aprilhimlen…
Om jag någon gång inte skulle le när jag lyssnar på En vän med en bil…
Om jag någon gång inte skulle le när jag är med dig… Då är min livsgnista borta.

Jag önskar att det aldrig kommer en dag då mina demoner vinner…
Jag önskar att det aldrig kommer en dag då allt detta var förgäves…
Jag önskar att det aldrig kommer en dag som delar oss…
För jag vill aldrig ha en dag till utan dig i mitt liv. Aldrig!
Du får mig att vilja leva, vilja vakna, vilja se framtiden.
Att vakna med dig är det bästa. Den första kramen och att få säga godmorron.
Jag vill aldrig ha ett liv utan dig igen, för livet utan dig, då var jag vilsen!
Jag tror på oss och allt som vi är. Jag tror på en framtid, jag tror på dig!
p8110252

Älskling, du gör mig hel!

6 thoughts on “Min vackra kärlek.

Tack för att du har något att säga!

