Lite musik som för minnen till liv.

Igår visste jag vad jag skulle äta idag men glömde tina upp det för allt ligger i frysen och jag vet inte hur man snabbt kan tina upp det. Kristoffer sa att jag skulle lägga dom i vattenbad, ja, det är en idé. Men åååh. Jag  blir bara så irriterad på mig själv. Jag tänkte det flera gånger innan jag gick å la mig men tänkte ”jag gör det sedan”… Och nu vet jag varför jag vill göra saker och ting direkt. Jag-gör-det-sedan argumentet blir verkligen det. SEDAN! När det verkligen är seedan och inte bara om en stund eller strax.

Får se vad jag kan göra åt det. Provar med vattenbad, om inte det går så fort som jag vill så får jag väl hitta på något annat å äta det jag hade tänkt imorron istället. Det jag hade tänkt idag var potatisgratäng och fläskfilé men precis allt ligger i frysen. Har köpt en helgo, redan iordninggjord, potatisgratäng. Bah! Eller så gör jag det nästa vecka. Som troligen är sista veckan i denna lägenheten!!! TÅLS ATT TILLÄGGAS haha.

Borde diska innan jag egentligen tänker på vattenbad och upptining. Kanske micron klarar av det? Jag vet inte. Vet inte om allt får plats, alltså hela potatisgratängssaken! Aja. Jag har mig själv att skylla helt enkelt. Något som däremot varit en bra grej idag är att jag har fått lite gamal musik till datorn, tex denna låt med Rednex:

Verkligen en gamal goding. En annan var:

Den sista lyssnade jag jämt på när jag var liten. Tyckte att den stämde så bra in på mina ”kompisar”. Och det är väl så än idag, hela tiden. Alla är inte så ärliga som man vill att dom ska vara. Sanning eller lögn!

Blir lite låtar för er att lyssna på idag! Här har ni en till jag också lyssnade på!

Den tilltalar mig på ett sätt!

Ni kan ju lyssna på dom så ska jag se vad jag ska laga för mat!
Skrivs senare mina vänner…
Later.

One thought on “Lite musik som för minnen till liv.

  1. Hur tusan lägger du ut filmklipp? jag har testat men kommer inte på hur man gör. Och du är ju så bra på att förklara 🙂

Tack för att du har något att säga!

