God mat och spännande match!

Tar tillfället i akt som vanligt när Kristoffer lagar mat med å blogga. Ett ganska smart drag faktiskt. Det var han som sa att jag inte hade bloggat idag och det är ju jag mycket väl medveten om 😉 Han tyckte väl att jag skulle hålla er, mina kära läsare, uppdaterade. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag för att de ska bli intressant, snoozade rätt länge idag och nu är det mjukiskläder som gäller och bandymatch på tv. Sverige – Finland. Just nu står det 2-0 till Sverige självklart hehe. Hoppas vi vinner hela matchen!

Idag ska vi äta kycklingfilé, ris och currysås. Det är aldrig fel. Sjukt gott och man äter alltid för mkt för att det just är det, GOTT! Kycklingfilé är nog de godaste kött som finns och det är ju nyttigt med, har jag hört. Om det inte är det så tänker jag fortsätta med att tro det. Känns lite bättre när man käkar en del av det hehe.
Igår kollade vi på en rysare lr vad man ska kalla den. Vi ville ha en riktigt skrämmande film men det får vi väl vänta med, till The unborn kommer på bio i Sverige den 23 januari. Vi nöjde oss med att kolla på The legend of bloody Mary. Den var lite halvtöntig. Kristoffer ville ge upp den filmen rätt fort men vi såg allt klart den. Den är löjlig och inte skrämmande. Men är man riktigt, riktigt lättskrämd så ere väl nått men annars inte.

Kollade reprisen på Let’s dance och Körslaget idag. Helt otippat att Team Wells skulle få lämna redan nu. Jag har hela tiden trott att dom ska vinna men inte! Dom var ju absolut inte sämst. Fanns de lag som var mycket, mycket sämre, tex Team Magnus! BLÄÄ! Dåliga låtval för att köra i kör. Team Hanna gick vidare, så klart. Heja Bollnäs! Står över hela stan att man ska rösta på dom haha. Här i Bollnäs alltså. Och Blondinbella stegar vidare i Let’s dance liksom George och Carl-Jan. Dom låg ju på botten förra veckan i röstningarna men dom tog i kapp och det var därför Linda som fick lämna. Ingen sorg över det. Jag tycker den där tanten som är med, som i senaste programmet hade en brun dräkt. Vill att hon ska åka ut just för att jag inte tål att titta på henne haha. Tur att jag inte satt i Juryn. Då hade Blondinbella fått gå först för henne tål jag inte å höra på! Haha.

NU börjar det lukta mat men det är inte klart på långa vägar vad jag vet. Men jag får hitta på något annat innan det är klart, tex chatta med folk på msn. Eller sitta och spana på facebook! Hur som helst så blir det nog bra! Keep up the good job och ha en mysig söndag! Jobb för de flesta imorron, jobbiga måndag. Min syrra går i skolan ifrån typ nio på morgonen till åtta på kvällen. Kul för henne haha!
Skrivs imorron om inte senare.
Later!

Ps. Jag vann över Kristoffer i Fia med knuff igår. Två av två gånger! Turen har vänt för honom mohaha.

One thought on “God mat och spännande match!

  1. I både körslaget och lets dance var det fel person som åkte ut! Fast så länge Magnus klarar sig i Let´s dance är jag ändå ganska lugn och sansad. Kramar

Tack för att du har något att säga!

