Fredag idag! Jippi.

Lite ändrade planer för mig, ingen jobbchans. Hinner inte med allt annars. Men mötet ska jag fortfarnade på, nästan så att jag måste dit. Men det är inga problem. Måste bara se till så att jag har allt jag ska innan festen ikväll. Går till systemet å sen direkt till Frida efter mötet så det blir inte hem å svira om utan är så gott som klar redan. Bara lite mer smink å fixa håret sen är jag klar haha.

Packar om allt i en mindre väska, kan ju inte direkt ha den som jag brukar, den är lite för stor för fest haha. Men det ska nog gå bra. Just nu ser den ut som en sminkväska, iaf om man ska bedöma efter innehållet haha. Jag ser fram emot ikväll, ni som brukar läsa min blogg har nog läst det ett par gånger nu 😉  Ska bara borsta tänderna sedan är jag så gott som klar tror jag. Om det inte är så att jag glömt något.

Egentligen skulle jag åka nu men åker om en timme. I sådana här tillfällen hade det varit bättre om jag bodde i Sätra men det gör jag ju inte än haha. Om 15 dagar så! Gaah väldigt nära nu. Måste få mer reklam också så att jag har tidningspapper annars får jag sno ifrån Kristoffer för det verkar inte komma nån reklam till mig. Har ju haft ingen reklamskylt innan och jag bor längst upp så de som lämnar reklam skiter nog i mig för jag brukar ju inte vilja ha reklam haha.

För några dagar sedan så skrev jag att jag hade skaffat de nya msn. Och då kan man, som förut, se vilka som är online, inte vid datorn osv. När man är online så står det inom parentes Tillgänglig. Jag tycker det ordet är lite snuskigt haha. Att man är tillgänglig. Det står ju så för att man är det, men jag förknippar det som om att man är tillgänglig på ett annat vis. Haha. Tur att jag alltid har det på Inte vid datorn, även om jag är det vissa gånger.

Jag hittade en låt för ett par dagar sedan, en som jag verkligen tyckte om då den kom ut. Den är så mysig.

Tim McGraw feat Nelly – Over and over again.

Bra låt liksom. McGraw är alltid bra! Lite country kör han. I andra låtar. Tex My best friend, den är med bra! Jag längtar efter min goseligosbjöörn Kristoffer. Vill kramas lite! Tänk så beroende man kan bli av lite närhet och kärlek. Det hade verkligen inte varit samma sak om jag drog hem nån bara över natten å kramats å kollat på film med. Det hade bara varit nått ytligt. En helt annan sak om man åker till Kristoffer och kramas å kollar på film! Där är det kärlek! Men det är väl därför man har sin älskade istället för en älskare haha.

Nu måste jag fixa det sista, typ ta bort de gamla nagellacket på fingernaglarna och kolla över att jag har allt med mig. Vi skrivs antingen senare eller imorron någon gång. Ikväll är det fest. Kanske bloggar när jag är hemma, när inatt det nu blir…

Puss å kram, syns på stan (som Kristoffer brukar säga).
Later.

3 thoughts on “Fredag idag! Jippi.

Tack för att du har något att säga!

