En sådan torsdag.

Blåbärspajen var god och jag förstår inte varför jag bara gjort äppelpaj förut med ett undantag då jag gjorde jordgubbspaj. Men blåbär slår ju alla! Himla gott. Vaniljsåsen blev lite för lös men det gör ju inget, gott ändå. Och nu blev jag sugen på mjölk. Få ta ett glas (eller rättare sagt, dricka ur paketet) när jag är klar med detta inlägget.

Just nu sitter jag och kollar på Criminal minds, spännande. Som jag tycker om alla polis/kriminalserier. En del är ju självklart bättre än andra och jag har nog aldrig givit Criminal minds en chans, men nu tittar jag ju och jag gillar det jag ser. Spännade, spännande.

Jag vill egentligen inte gå på det där mötet AF har fixat åt mig imorron, vet inte hur lång tid det tar. Halvtimme, timme. Ska gå på de, se vad det kan vara  och om det är lovande för mig. Sedan bär det av till systemet där det ska inhandlas dryck för kvällen. Sen sticka te Frida och vara där tills festen startar. Fixar håret hos henne också! Sen så får vi se hur jag sminkar mig, bruka ta den enkla världen dvs maskara och kajal å lite kräm sen ere fixat haha. Få se  va de slutar med.

Mys med Kristoffer på lördagen! Härligt bakismys (iaf för mig). Så får han ta hand om mig haha. Blir inte så farligt. Mer full på livet så att säga. Ser fram emot morron dagen men längtar även till lördag då jag får gosa med Kristoffer och Ville igen. Men dom får längta efter mig en dag extra för jag ska va me Friida haha.

Ska leverera ett blogginlägg innan jag sticker iväg på förmiddagen. Ska till AF och se va som finns på jobbchansen. Om det är något lovande för mig, för att jag ska känna mig extra duktig. Och så att jag kan ha kul med gott samvete haha. Så att det inte är något som sitter och gnager där längst inne. Eller det finns det ju alltid, men något lite ytligare då! 😉

Reklam nu. Oerhört onödigt.

Jag vill göra den där tavlan NU. Har värsta ideén. Alltså, jag kan inte måla är kass på det. Men denna ideén jag har är en text på en vit duk. Röd och svart text. Don’t forget! Så ska jag ha den på väggen och påminna mig själv och mina besökare om att inte glömma. Jag kommer utöka min idé när den blivit lite mer verklig, när jag har allt material! Vänta bara så ska ni få se. För när jag har gjort den så lägger jag upp en bild här så att ni kan få ta del av den.

Det kanske blir så att jag blir en känd målare haha. Även om jag bara gjorde en lätt liten tavla. Det är väl ändå då man är en äkta Picasso haha. Det var en artikel på aftonbladet.se för ett tag sedan där de hade misstagit en treårings teckning med en känd konstnär. Så varför kan inte jag, om han kan? haha

Nee du. Nu måste jag ha mjölk (är enormt mjölkberoende). Men vi skrivs imorron igen mina änglar.
Later.

Tack för att du har något att säga!

