Kebab, hemlagat.

Sitter här och luktar på dofterna av kebab. Nyttigt va? Men vi har inte beställt hem mat ifrån närmaste pizzeria, inte heller ifrån pizzerian längst bort eller den i mitten. Utan det är kebabbitar köpta på coop extra. Och det är ju minst lika bra, om inte bättre. Iaf för plånboken 😀 Jag föreslog pizzerian men när Kristoffer sa vad han hade i tankarna så föll jag för hans idé. Även om jag till en början försökte motstå haha. Dessutom så vann jag på fia med knuff igår. När jag hade bytt färg! Jag svek min blå och tog den oskuldsfulla gröna som ingen av oss hade spelat med! Då jävlar. Men det var fasen precis också. Ska allt möta han i en omgång senare. FAN om jag inte vinner då. Haha.

Har kollat på lite rysare idag och big brother avsnitt. Celebrity Big brother ifrån england tror jag det är. Kul. Lilla mini me är med och jag bara älskar honom. Han är så himla sööt hihi.
Blir nog mer rysare sedan. Vi har ju ett par till som vi ska se. Minns inte vad dom heter men det får jag skriva om i nästa inlägg antar jag. Den vi kollade på idag var 100 feet iaf. Den var väl lite scary i början men sen slappnade man av och fattade hela grejen och då var det inte läskigt. Det är väl mer av en thriller än en skräckis skulle jag vilja säga. Men ni kan ju se den om ni inte har något att göra.. Annars är den inte så mkt att hänga i julgranen (om ni har den kvar nu efter jul ).

Jag och Kristoffer har varit duktiga idag. Först så sov vi till typ halv 11 på morgonen. Gosade i sängen (neej inget snusk) och tittade på tv och kramades med Ville (katten). Senare idag har vi även gått ut med alla pappkartonger Kristoffer har samlat på sig. Så nu är det lite finare här haha. Krävs en kvinna för att få ordning på en karl även om jag har skärpt mig och inte tagit på mig rollen som en morsa till honom å gå å plocka upp hans skit. Inte efter jag fick en ”uppläxning” av livsglimtar haha. Nu har han skärp sig haha. Han har alltid varit duktig, men man kan alltid bli bättre. Han har det iaf fint här hemma nu. Så jag ska väl vara glad att jag här med har pli på min man haha.

Jag är väl kanske en liten pedant. Lite lagom så där. Vill iaf ha det snyggt å fint hemma hos mig själv hela tiden! Allt ska skina haha. Till och med inne i spisen spelar roll för mig och på lister haha. Jag är väl inte för mkt? haha. Så den här flyttstädningen jag snart måste ta tag i är ungefär som en vanlig städning för mig. Jag är ju liksom grundlig haha. Kanske få skrubba lite hårdare inför flytten bara. Sen ska jag granska hur väl de andra har städat lägenheten jag ska flytta in i! Annars ringer jag å klagar. haha. Ne, jag är bara glad at de skulle flytta så att den blev ledig för mig. Men jag skulle ju uppskatta om de iaf har ansträngt sig lite för att ha alla ytor rena! Mohaha.

Snart är nog maten klar skulle jag tro. Det låter så ifrån köket iaf, men det kan ju också bara vara något jag fått för mig för att jag vill ha mat nu. Inte för att jag är speciellt hungrig utan för att det ska bli gott! Mums. Kom förbi på en smakbit!
Nu sa baby att det var mat, tänka sig, det var inte bara vad jag trodde. Hoppas han inte hade tänkt att vi skulle titta på skräck medan vi äter. Då kommer jag nog inte kunna skriva fler inlägg här, någonsin. Då har kebaben kvävt mig. Så om det blir så, tack för allt kära läsare! Jag vill bli kremerad och askan ska strös över nån fin och vacker sjö i hälsingland! Alla mina tillhörigheter få min pappa bestämma över. OM han inte kan det, så låt min farmor göra det. OM ingen av dom. BRÄNN allt haha.

Later.

One thought on “Kebab, hemlagat.

Tack för att du har något att säga!

