Spöad, igen.

Spelade fia med knuff igen, jag skulle ju spöa Kristoffer denna gången. Men det var inte riktigt det som inträffade. Han vann igen och igen. Jävla skit! Nästa gång får han fan inte köra med sin jävla röda färg för ända sedan han bytte har han bara vunnit. SÅ jävla orättvist. Jag är hela tiden så nära men han tar alltid igen och knuffar mig 1000 ggr. ÅÅH! Nu är den jäkeln ute och umgås med sin cancerpinne. Sen ska vi kolla på ett till avsnitt av Celebrity big brother. Har inte tittat på några avsnitt så nu gäller det att tag igen. Nu är det dessutom körslaget. Kristoffer tyckte att jag skulle ber eder alla att rösta på team Hanna. Haha. Inte för att dom är bäst utan för att dom står för Bollnäs.

Sen blir det nog fler rysare, Kristoffer gillar nog när jag blir rädd och jag intar flykten in i hans armar och håller fast mig där tills faran är över haha. Ända tills den kommer igen. Så jävla töntigt men jag kan inte rå för det. Som igår… Då kollade vi på Boogieman (stavning). En rätt så ny film och idag när det knackade på dörren vågade jag inte öppna. Gissa varför? DET KUNDE JU vara boogieman. Så jäävla löjlig. Fast jag var själv hemma så det var väl det haha. Barnsligt värre om man säger så. Nu ere dags för team Magnus, undra om det blir någon kalsongvisning idag? haha. Tror inte att man gör det två gånger, blir lite tråkigt då.

Emma är och festar ikväll. Och det var nästan så att jag blev festsugen och det är ju fan inte ofta nu för tiden haha. Synd att Emma bor i Kalmar, annars hade jag nog hänkat på. Haha. Fast man kan ju inte låta sin älskade vara hemma själv en lördagskväll haha. Det är inte många lördagar det senaste året som jag har låtit honom vara alone. Så en kan ju inte göra något, egentligen haha. Låter som jag är fast och MÅSTE vara med honom men det måste jag inte. Jag vill för det är så gosigt haha. Man måste ju ta vara på kärleken medan man har den. Eller hur? Som sagt, ska inte han vara ensam denna lördagskväll så jag borde avrunda detta blogginlägg.. Och jag tycker låtvalet av Magnus var seegt idag. Hans egna (vet inte om det var temat för kvällen men I dont think so).

Vi får nog skrivas imorron igen! Nu ska jag gosa med min älskade ❤
Later.

Tack för att du har något att säga!

